باحال ترین نویسنده ی وب تقدیم می کند

ادامه ادامه

ادامه نوشته

من اومدم

سلام

سلام

اول از همهببخشید یه مدت نبودم

الان دیگه مدرسه ها شروع شده زود زود نمتون بیام

 سعی میکنم بیام

اینم یه ترول

به ملیکا خانوم هم خوش  میگم

آقا محسن شمام خیال نکن

از دست کلکل های من درامانی

من به زودی دوباره میام

حالت  رو میگیرم

 

کی موافقه؟

باقیش در ادامه مطلب

ادامه نوشته

هیچ ربطی به ترول نداره

سلام

من میدونم که این پست هیچ ربطی به ترول نداره

ولی برام یه سوالی پیش اومد

کسایی که اینجا میان بیشتر تو چه سنی هستن؟

حتی خود نویسنده ها هم ج بدین

الانم یه ترول میذارم که بهم گیر ندن

 

این نهایت هوش آقا محسن هستش

بقیه در ادامه مطلب

 

 

ادامه نوشته

سایه هسم .خوشبختی؟؟

سلام

من سایم

نویسنده جدید

اینم اولین پستمه(خوب شد گفتم وگرنه هیچ کدوم نمیفهمیدید نه؟)

بقیه هم در ادامه مطلب

ادامه نوشته