من اومدم
سلام
سلام
اول از همهببخشید یه مدت نبودم
الان دیگه مدرسه ها شروع شده زود زود نمتون بیام
سعی میکنم بیام
اینم یه ترول
به ملیکا خانوم هم خوش میگم
آقا محسن شمام خیال نکن
از دست کلکل های من درامانی
من به زودی دوباره میام
حالت رو میگیرم

+ نوشته شده در پنجم مهر ۱۳۹۲ ساعت 16:54 توسط saye
|
با تمام وب ها تبادل لینک میکنم واسه تبادل لینکم اول اسم وب ما رو لینک کنید بعد خبر بدید تا لینکتون کنیم